Jak se správně rozhodnout?

Často se dostáváme do situace, kdy se musí ať už firma, nebo začínající podnikatel rozhodnout, jakou zvolit cestu v případě, nákupu dodávek. Do této situace se běžně dostáváme z několika důvodů. Jeden z běžných důvodů je neznalost problematiky a technologií, které jsou potřeba ke realizaci našich potřeb. Příkladem je vytvoření webových stránek nebo zajištění kvalitního marketingu. Zároveň také pochopení technologií do takové míry, abychom se byli schopni správně rozhodnout.

Běžná zkušenost je taková, že víme co chceme, ale nevíme jak to udělat a jaké jsou možnosti. To nás dostává do další nepříjemné situace. Zároveň když už se rozhodneme pro nákup u dodavatele, tak opět nevíme, na co konkrétně si dávat pozor při realizaci. Stejně tak, zda je nabídka cenové příliš vysoká nebo ne. 

Z toho všeho výše vzniká vysoké riziko, že se rozhodneme špatně. To znamená, že jdeme do rizika, kdy:

  • Dodávka je za nepřiměřenou cenu
  • Dodavatel ví, jaký je obchodní záměr, ale zvolí špatnou technologii
  • Nakoupí se řešení, které nezohledňuje očekávání do budoucna
  • Celé řešení vyřeší stávající situaci, ale pouze na krátké období (opětovná investice)
  • Zaplatí se za řešení, které ve finále nesplní potřeby zadavatele

Výčet bodů výše je jen drobný seznam rizik, které kvůli bariéře mezi potřebami zákazníků a možnostmi trhu mohou nastat. Jednou z variant, jak to řešit je doporučení známého, nebo se obrátit na odborníky, kteří si tímto procesem už mockrát prošli a pomohou zákazníkovi se správně rozhodnout.

Touto cestou Vám nabízíme pomoc, díky které se zajistí, že vynaložené investice budou odpovídat výstupům dodávky a zároveň, že zákazník bude vědět, jaké jsou další cesty rozvoje a rizik.

Neváhejte nás kontaktovat!